Trött igen, kallt igen.

Helt slut i huvudet efter en dag på Drivhuset med sju av mina klasskamrater som också ska göra sin praktik där. Vi har pratat och berättat om våra idéer (lite halvtaskiga pitchar alltså, vi visste ju knappt själva än vad våra affärsidéer är..), gett varandra feedback och gått igenom lite upplägget av de kommande 10 veckorna. Man blev ganska peppad, men trött! Därför ger jag mig själv en vilodag från allt annat... Eller nästan. Stallet i alla fall. Ska försöka ge mig iväg till gymmet ikväll (bytte om till träningskläder så fort jag kom hem, eller nej, efter att jag diskat och städat köket, haha) så kan jag känna att jag åtminstone gjort någonting. Så kallt ute nu igen bara... Det suger. Då vill man bara sitta hemma under täcket. Åtminstone jag. Slut på svammel.

Bild från slutet av mars förra året, när marken just började synas igen! Lite skillnad från denna vintern...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?