Äntligen bestämt mig! Ny mobil på ingång.

Ser ut att bli en härlig dag det här; vaknade första gången innan 7 och redan då var det alldeles ljust ute. Underbart! Jag har äntligen beställt en ny mobil, vilket sannerligen behövs då min nuvarande bara krånglar och har ett värdelöst batteri (måste ladda två gånger om dagen nu..) och är lite sporadisk med att ta emot både samtal och sms. Det blev en Samsung Galaxy S II faktiskt, skyndade mig att betälla när jag väl bestämt mig. Jag har beslutsångest vid chipshyllorna, så då kan ni föreställa er hur det är att ta ett sånt här beslut (en dyr grej som man ska ha o va nöjd med de närmaste 2 åren!). Jag är dock lite rädd att den kommer kännas för stor, min är ju ganska liten och behändig. Men, man vänjer sig ju snabbt. Hoppas den är lika tålig som den jag har nu också dock, haha. Vet inte hur många gånger jag tappat den och den är jämt full av hästdamm och spån, typ. Och har utstått både regn och snö utan problem. Hm. Fast nu funkar den ju också så bra som den gör, hehe.

Nu ska jag läsa lite vetenskapliga artiklar innan jag drar till stallet, och ikväll ska vi jobba lite med examensarbetet.
Förresten, min termometer visar på 18 grader ute. Åhåhåhh.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?