Gårdagens ridning

Igår fick vi sluta vid lunch vilket betydde att jag hann rida på eftermiddagen och inte kvällen, härligt. Tänkte egentligen dressyra lite, men gärdet var väldigt blött och när jag skrittat fram och tänkte ge mig in på ridbanan stod de och målade staketet, så jag tänkte att det kanske inte var det snällaste eller bästa. Så en uteritt blev det, igen! Haha. På en mycket taggad häst. Jösses vad han studsade upp och ner! Kontrast mot barbackaturen igår då han ändå lunkade på som snällaste i världen. Men det gick bra, får ju mest skrattanfall när han gör sådär, haha. Provade även en ny väg, en perfekt raksträcka längs med järnvägen (och där man svänger ner på vägen är det bommar, så man hör ju plingandet när det kommer tåg!) som senare går ihop med den fina skogsvägen jag red på i söndags. Där gick det att rida fort, hehe. Galning. Men vände efter halva och studsade tillbaka igen.

Idag blir det nog dock dressyr! Känner att det kan behövas lite faktiskt.





» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?