Hästsnack nummer femtioelva.

Blev en härlig barbackatur idag i solen, kunde ta av både jacka och tröja och rida i bara t-shirt, hur underbart?! Igår hittade vi en ny härlig runda, och idag kom jag på en väg som kan göra den ännu roligare. Så kul att utforska nya omgivningar och möjligheter! Tur man har en trafiksäker häst med (eller vägarna runt om är typ helt döda, kör nästan aldrig någon bil där) då jag red längs med motorvägen idag på en liten traktorväg. Var ett staket mellan, annars hade jag nog inte gjort det. Fallino så duktig, rörde knappt på öronen när det blåste förbi långtradare i full fart! Där satt jag och dinglade med benen, nöjd som bara den.

Imorgon och på onsdag är det heldagar på Drivhuset igen, fram till 16. Alltså inte stallet förrän bussen som går 17.10.. Så kanske får bli lite dressyr nu två dagar. Finishäst.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?