Saker på Hööks.

Ligger i sängen och bläddrar i nya Hööks-katalogen. Spanar in saker man vill ha, men som man inser att man verkligen inte behöver. Grimmor, täcken, skydd, lindor, schabrak... Gud vet hur många jag redan har. Tror inte jag ens vill veta. Men... Det skadar ju aldrig att ha fler..? Eller? Haha. Likadant varje år. Nej! Nu räcker det! ...eller?

Kommer ihåg när jag var liten, satt alltid och bläddrade sönder katalogen och skrev upp alla saker jag skulle ha till min häst (som då bara fanns i min fantasi). Jösses. Matchande grejer också, såklart. Underbart.

Igår var jag ju in på Hööks också, som sagt, och tittade lite på ryktväskan nedan. Insåg dock snabbt att den inte var lämplig för ändamålet - inga mindre fack för smågrejer som hovkratsar och mankammar och annat krimskrams (och dessutom har jag ju redan en ryktlåda, haha). Nu i efterhand kom jag på att den kanske faktiskt vore perfekt att ha skydd eller lindor i! Praktisk att bära, plus att locket gör att sakerna slipper stå och bli dammiga/smutsiga vilket de ofta blir bara av att stå i stallmiljö. Så... Vi får se! Kanske blir ett köp. 69 kr just nu.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?