Hästdag

Tittade på ett annat nytt stall idag. Var jättefint och verkar toppen. Dit blir det nog att vi flyttar! Nu är bara det jobbiga att säga till dem på det andra stället... att det inte blir. Jag sa att jag var 95% säker till dem, men ja.. hamnade visst på de återstående 5! Känner mig usel men vad gör man? När man hittat ett riktigt bra ställe. Åh längtar redan!

Efteråt blev det en sväng till Hööks, och som vanligt kommer man ut med lite krimskrams därifrån; grimma & grimskaft (blått, inte hans vanliga färg men hans vintertäcken är ju blå så..), pälsglans, flughuva på rea samt två söta Lena Furberg-muggar (kostade 29 för 2, så kunde inte låta bli, hehe). 300 spänn! Och på tisdag kommer hovslagaren. Blir nästan 4000 på hästen den här månaden alltså. Underbart... (Andra studenter, sluta gnäll om att ni är fattiga!)

Nåja, så länge jag älskar honom så... <3

Passade på att byta till det tjockare vintertäcket idag, nu när det ska vara runt 10-15 minusgrader ett tag. Tog hem de andra för tvätt, det behövs kan jag säga! Haha. Nej nu blir det nya tag i hästlivet.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?