Duktiga oss.

Råkade visst skippa föreläsningen i eftermiddags och ersatte den med en ridtur i det härliga vädret. Det blåste dock rejält, vilket visserligen var rätt skönt eftersom man blir väldigt varm av att rida när man är så påbyltad. Vi red nere på gärdet idag med och Fallino skötte sig jättefint. Känns riktigt bra nu, och min attityd har förändrats så (vilken skillnad det gör!) vilket Fallino såklart märker. Jag vågar driva och gå på honom mer, och det är jag som bestämmer, helt enkelt. Han ska inte behöva tvivla på det mer. Som ett test skrittade jag av en runda som han brukar krångla i början på och vilja vända (vilket är otäckt eftersom det är så smalt med ett staket på ena sidan och ett vattenfyllt dike på andra) men nu gjorde han absolut ingenting. Satt och höll om med skänklarna hela tiden också, så att han inte skulle ens tänka tanken. Duktig häst! Duktig jag.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?