Mat, massage och kanske yoga.

Blev det här till kvällsmat idag, men med hackad spenat i. Mumma! Fast det tråkiga med grytor och LCHF är att det känns som att det hade varit godare med någonting till, typ ris. Det blir lite rinnigt, liksom! Mer soppa än gryta. Men det funkar och jag har vant mig sen ett bra tag tillbaka. Just idag hade jag dessutom slut på broccoli och orkade inte slänga ihop någon sallad (tycker på mitt lite kräsna vis att det är äckligt med sallad som fått varm sås på sig..). Blev i alla fall två matlådor över, perfekt då jag har skola imorgon 9-16. Och har märkt att det är väääldigt svårt att köpa någonting i serveringarna/caféerna på universitetet som inte är fullproppade med socker och andra kolhydrater.

Imorgon är det massage hela dagen, först ska vi göra klart den taktila massagen och sedan ska vi äntligen få börja med klassisk massage! Riktigt lyxigt att gå en kurs där man halva dagen ligger på en massagebänk och får massage (andra halvan masserar man den som masserat en, fast man skiftas om hela tiden). Innan skolan, om jag orkar gå upp vill säga (borde gå och lägga mig snart), så tänkte jag gå på yoga-passet på SATS 07.30. Varar i 45 minuter så då hinner man precis hem om och duscha och byta om innan det är dags att dra till skolan. Saknar yogan, typ det enda passet jag gick på förra gången jag var medlem. Så himla nyttigt, jag som är så stel och ovig! Det tar betydligt mer än man kan tro. Hoppas, hoppas jag orkar släpa mig upp och inte försover mig (igen)!!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?