Fredag och framgångar.

Så, gick upp hyfsat tidigt i morse. Tvättat, tränat och nu... är jag för trött för att komma ihåg vad mer jag ska göra. Ätit lunch och nu ska jag nog... Just det. Flytta in de nymålade möblerna i köket och flytta ut de som varit där innan. Gå och handla mat. Med mera, med mera. Pust. Känner mig helt matt idag. Trodde nästan jag hade feber förut, men nope.

Förresten har jag gått ner 2,5 kg de senaste två veckorna. Det är ju trevligt, känner mig mindre uppsvullen och degig än förut, och jag kan känna att träningen ger resultat. Härligt! Äter mig mätt på god mat varenda dag. Och det bästa av allt är att jag bara känner att allt det här är en bonus. Jag blir inte manisk och vill fortsätta gå ner i vikt, har ingen målvikt utan stannar gärna här. Jag mår bra. Känner mig hälsosam och trivs med mig själv. Underbart! Kan inte komma ihåg sist jag kände så här - om ens nånsin. Hoppas innerligt det håller i sig.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?