Djävulsveckan väntar (efter en fin helg)

Ligger här i pojkens säng, ensam och vaken sedan han for iväg 06.30 (ut på övning, kommer hem igen nästa tisdag) och med datorn i knät för att plugga och skriva klart min rapport om utflykten jag planerat och som genomfördes igår tillsammans med nämnda pojke (kan skriva mer om den sen). Dock inte skrivit något än. Börjar dessutom bli stressad då jag ska vara duschad, packad och klar om tre och en halv timme... Egentligen skulle jag åkt ikväll; varit här och pluggat hela dagen och sedan hunnit umgås med pojke någom timme efter jobb innan jag mot kvällen skulle åka hem till mig. Men då pojke råkade säga helt fel dag han skulle ut på övningen (han sa att de skulle iväg imorgon) så kommer han ju som sagt inte hem förrän nästa tisdag. Alltså ovärt att vara här hela dagen när jag kan hinna hem till mina andra gospojkar.

Denna veckan är verkligen hemsk; inte en enda ledig dag till studier men vi har två inlämningar på fredag, vid lunch dessutom om jag inte missminner mig. Vilket kvittar; vi har ändå föreläsning hela fm och fram till lunch... Alltså måste det vara klart fredag morgon, senast. Åååh. Nästa arbete inlämnat på måndag. Jippi. Vill gå och gräva ner mig och hoppas på att allt blir klart ändå. Eller att tiden kan stanna ett tag så att man kan hinna med allt...


Bild från igår. Ungefär så mysigt och perfekt var det. Fler bilder kommer!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?