Kväll med träning, plugg och gamla greker.

Pizzan blev god! Var för hungrig för att fota, hehe. Men hade inte så mycket roligt att ha på och jag vet några saker jag kan förbättra till nästa gång (försöka få botten tunnare, ha inne den längre i ugnen innan jag lägger på fyllningen så den blir lite krispigare, och sist men inte minst; ha dubbelt så mycket ost på! Mums.)

Har just vart och tränat, blev styrka bål idag. Körde crosstrainern innan, och efteråt tänkte jag gå en stund. Men fick jätteont i knäna nästan direkt : ( Har känt av det lite senaste veckan, men konstigt; brukar inte ha ont i knäna bara sådär utan anledning (inte tränat sedan onsdags..). Nåja.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite; skriva på vårt grupparbete om LCHF som vi ska ses och försöka sammanställa imorgon fm. I bakgrunden går Troja som sänds på Kanal 9. Aldrig fel med halvnakna, heta män sådär ett ögonkast bort!

Ädelhet...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?