Onsdagskväll

Åååh varit duktig idag och tränat, tvättat och pluggat och nu dricker jag välförtjänt viiiiin. Men aahh varför tillåter man folk påverka en? Det är märkligt. Att man tillåter sig att ens påverkas även om man inte ens bryr sig; egentligen faktiskt struntar i personen/-erna ifråga. Gosh. Så irriterande. Märkligtmärkligt. Snart drar vi till Koriander och ska mingla med lite folk som orkat anmäla sig till musikquizet. Hoppas det finns plats, var helt fullt förra onsdagen, eller ja, fanns precis 2 platser över, ungefär. Eller kanske mer. Nåja. Ska väl svepa förbi Ankan senare och se om det händer nåt kul där ikväll, trots att idag inte ens är med i deras kalendarium. Hmmmhhmmmhm. Massage på schemat imon, så ska upp senast halv åtta. Lugnt. Eller, inte gått upp innan 10 på mer än en vecka... Ehm. Går nog bra. Ska säga till Katrin att väcka mig. Om hon är vaken.

Sofia

Hej, råkade hamna på din blogg och såg att du studerar hälsa och wellness. Hur är den utbildningen? Hur är Karlstad som studentstad? :)

2011-11-29 • 12:59:29 | http://sofiasvanhagen.blogg.se/
julia

hej! jag googlade runt och letade efter boken "Are These My Basoomas I See Before Me?" och hittade din gamla blogg tror jag det var... iaf vet du om den har kommit ut på svenska än och vad heter den då? svara gärna på en kommentar på min blogg :D

2011-11-29 • 17:59:17 | http://ellinorjulia.devote.se
julia

sv: haha ja man får väl det. Tack så jättemycket ändå :D

2011-12-11 • 18:34:34 | http://ellinorjulia.devote.se



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?