Om mig.

Jag heter Jessica.
Jag är för tillfället trött och har ont i magen.
Jag är duktig på att laga mat (och att äta).
Jag tycker inte om falska människor och tidiga morgnar.
Jag är jättedålig på att göra sånt jag egentligen borde.
Jag läser Lilla himlafågel av Joyce Carol Oates.
Jag gillar mat, musik, att läsa & att sova. 
Jag sjunger gärna men falskt.
Jag älskar mina fina pojkar (Fallino, Oliwer & M)
Jag önskar mig inspiration och tillit.
Jag är inte speciellt bra på att hantera jobbiga situationer.
Jag pratar mycket, med rätt människor i alla fall.
Jag tycker om min familj.
Jag är beroende av ingenting just nu?
Jag har på mig jeans, linne och kofta. Samt en filt för jag fryser.
Jag dricker mängder av vatten och grönt te.
Jag lyssnar på suset från alla maskiner på mitt kontor.
Jag blir arg om någon sårar eller sviker mig.
Jag är rädd för spindlar och insekter överlag.
Jag kan inte förstå varför jag har så svårt att känna mig lycklig.
Jag är pinsamt dålig på att dölja mina känslor.
Jag är uppvuxen i Ystad, som jag tack och lov slipper nu.
Jag har ett underbart slappt sommarjobb.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?