Nya böcker på ingång.

Föra veckan fick jag hem tre nya böcker till min samling. Sedan beställde jag en hög till. En del som verkar potentiellt bra, en del som jag redan har läst delar av men aldrig hela, antingen på egen hand eller vid mina litteraturstudier. Sedan återstår att se när jag kommer hinna läsa dem... Så långt tänkte jag nog inte! Dock var det så att jag för någon vecka sedan kände mig väldigt sugen på att läsa ett par kvällar, men så fann jag ingen i min egen bokhylla som jag kände något större sug efter att läsa. Därför kände jag att jag behövde tillökning.

Meningen med män ~ Miss Mary Bennets självständighet ~ Madame Bovary ~ Pappa Goriot ~ Vykort från ingenmansland 
En dåre fri ~ Tjänstekvinnans son ~ Mansfield Park ~ Osynlig ~ Persuasion




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?