Njutmetoden.

Det är ett av LCHFs smeknamn. Passar bra. Njutmetoden. Det enda jag kan sakna är bröd och cola, haha. Älskar mackor. Men nu gör jag mig ju riktig mat istället för att "äh, jag tar en macka istället" när jag är hungrig men trött. Börjar dock redan gå över, inte det minsta sugen på mackor just nu. Dock bjöds det på stora fina kanelsnäckor från Wienerkonditoriet till frukostfikat i morse, och innan jag visste ordet av hade jag stoppat i mig en, utan att ens tänka. Dock åt jag resterna av det här till frukost först (efter att vi bestämt att vi ska äta lunch ute allihopa):



Mums, det var gårdagens kvällsmat. Hamburgare med ost och massa dressing, bacon och sallad. Stekte två hamburgare för att ha en med mig till jobbet idag.. Men råkade visst äta upp den också igår, hehe! Så blev sallad, bacon och keso till frukost (fast tänkte ju ha det som lunch). Gott gott! Och jag kan dessutom berätta att den där supergoda amerikanska dressingen från Kavli är helt okej att äta då det är enbart 5g kolhydrater/100g. Precis på gränsen för vad som är godkänt alltså! Och resten är i princip bara fett. Gött det! (Man kan ju faktiskt göra egen också annars.)




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?