Helgen.

I lördags morse åkte jag och min käresta till hans nya boning strax utanför Skövde där han jobbar i försvaret. Var underbart väder hela helgen, soligt och jättevarmt. Ändå var vi inomhus nästan hela tiden. Han packade upp sina grejer och sedan hade vi en riktig myshelg i sängen. Såg en säsong av Dexter (som jag inte börjat se förrän nu, även om jag tänkt på det jättelänge) som är så otroligt bra! Vi hann dock inte med sista avsnittet på säsong 2, så det ska jag se ikväll. Annars frossade vi i mat och snask och jag bestämde att det fick vara mitt sista tillfälle att "synda", nu när jag bor själv och lagar min mat själv igen blir det mycket lättare. Plus att när man väl ätit onyttigheter tills man mår illa känner man ju oftast att man inte vill äta det där igen, på länge i alla fall. Bra det!  

Utsikt från Ms rum i hans nya lägenhet.

Igår kväll kom jag tillbaka till Karlstad och hämtade två paket (från Bokus och Nelly) innan jag åkte bort till Ms mamma och hämtade mina sista grejer jag hade där, och Oliwer förstås. Gissa om han var glad att komma hem! Även om han har trivts där han varit sista vecka så märktes det vad skönt han tyckte det var att komma tillbaka. Han var så lugn och gosade i sängen hela kvällen (han får inte lov att vara i Ms säng.. kanske för att M är allergisk hehe). Synd bara att han nu är ensam hemma hela dagen när jag är på jobb.
Jag var också glad att vara hemma, nästan skönt att få vara ensam igen på ett sätt. Packade upp och städade på rummet också innan jag gick och lade mig, duktigt av mig! Skönt också att äntligen få sova i sin egen säng igen.





» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?