Hästsnack.

Kom hem från stallet vid halv tio, blev lite dressyr på banan idag. Gick fint, tog det lite lätt bara då jag tänkte börja sätta igång (oss) igen efter en lat sommar (för Fallinos del, inte min..). Efteråt släppte vi tillbaka gossarna ut på det andra betet där de gått större delen av sommaren. Hade växt till sig en hel del med nytt, ungt och mumsigt gräs. De verkade nöjda iaf (men det tar 10 min längre tid att gå mellan den hagen och stallet, inte gött med skoskav!). Pratades om lite småhoppning i helgen på vägen hem. Kanske vi ska hoppa (ha ha ha) på? Fallino tycker det är jättekul. Om vi håller oss till några småskutt och inte så länge så går det nog bra.



När jag kom hem ikväll regnade det ute. Så underbart att ligga inne i sängen o lyssna på regnet, så jag stannar uppe lit längre än jag borde ikväll. Bara för att jag blev på sånt humör. Ska se ett avsnitt Dexter innan jag somnar.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?