Ganska sämst.

Sämst på att uppdatera nu när jag inte sitter på jobb och vid en dator 8 timmar om dagen längre.

Sedan sist har pappa varit här och hälsat på ett par dagar, riktigt trevligt och vi tog det lugnt men hann ändå hitta på en massa skoj.

I fredags blev jag singel. Tyvärr. Kanske bäst. Det märks. Vi älskar varandra men ingen av oss klarar riktigt hur det är med allt just nu. Vi ska se om det blir nåt i framtiden, kanske. Förhoppningsvis. Vi behöver växa lite på varsitt håll. Igår gick vi på stan och köpte sedan med fika hem och sedan passade vi på att njuta av sista timmen som var kvar då vi kunde låtsas att allt bara var bra och som vanligt, ungefär, tills han for iväg till Skövde igen.

Idag hade vi omtenta på en tenta vi hade i våras. Gick verkligen jättebra, för en gångs skull. Känns som VG, till och med, på båda delarna jag gjorde. Den tredje delen hade jag VG på sen innan. På torsdag är det en omtenta till. En betydligt jobbigare. Men sedan är det helg och fest och nästa onsdag börjar skolan. Ska bli kul, faktiskt! Och jag längtar till hösten. September, ungefär. En fin månad, det där.

I eftermiddag, närmare bestämt om en timme, ska jag gå till frisören för första gången på ett år. Ska bli spännande. Ska nog klippa av en decimeter eller två. Förhoppningsvis göra något roligt, något fint. Lättskött.

Såja. Det var en liten uppdatering. Tillbaka till pluggandet igen. Hej.

Världens bästa häst & jag. Foto: Pappsen.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?