Bästa med IGÅR !

•  Köpte de fina skorna jag längtat efter.
•  Fick hem en fin kavaj jag köpt på tradera för sådär 50 kronor.
•  Väskan jag skulle ha på Lindex fanns inte i stan, så fick åka ut till Bergvik. Där fyndade jag dessutom massor av andra fina grejer!
•  Bland annat ett par ormskinnsmönstrade jeans för 50 kronor. I kassan sa de "Inte varje dag man får 1049 kronor i rabatt på ett plagg!" Oj, tänkte jag... Jag som köpte dem för skojs skull för att de var så billiga och speciella och satt bra, men 1099 hade jag aldrig betalat (för någonting egentligen, men särskilt inte ett par fula jeans.).(Fast vänta nu. Hon ljög! Eller datorn ljög. De gick in som 1099, men på lappen såg jag nu att det står 299. Hahaha! But still.)
•  Kvällen blev inte riktigt som planerad, men det bästa var i alla fall att när vi avslutade den på Burger King som vanligt så var det en tjej som stod bakom oss i kön som gav oss ett stamkort, så man får 20% rabatt när man handlar! Alla sätt att spara pengar är bra sätt (?).





» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?