With all your sight there's no sight to see

Sitter och försöker vakna i det här äckliga, grå, blöta vädret med hjälp av, förutom frukost, en rejäl dos Yeah Yeah Yeahs. Blä på allt. Pluggade äntligen igårkväll men nu är jag bara ännu mer förvirrad och förtvivlad - jag fattar inte ens vad det är vi ska göra och få fram egentligen, kom jag fram till. Suck. Har tänkt sticka iväg till skolan idag och jobba i biblioteket, men så är det just det - vad är det jag egentligen ska göra? Aaah. Blir tokig.

Intervjun igår gick i alla fall ganska bra, tror jag. Kändes så i alla fall! Sen är det väl mest en slump om man skulle få jobbet med tanke på vad många sökande det var... Även om det var många platser som skulle tillsättas. Nåja, det är väl bara att vänta och se! Och att hålla tummarna, såklart.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?