Nice Thursday

Hade en toppendag igår, var ute med min bästa killkompis och det var så härligt att äntligen få umgås som riktiga människor och prata! Först var vi hos mig och delade en pizza och en påse chips och såg på ett par avsnitt Skins (fast det kommer han aldrig erkänna), tredje säsongen. Sedan bar det av ut på krogen och där blev det några öl också fast mest ännu mer prat. Mot slutet masade vi oss upp och dansade också i alla fall, var faktiskt ganska bra musik, bra blandning! Lite Markus Krunegård och Håkan Hellström till exempel. Han skötte sin roll som Wingman fint också, synd att det inte fanns någon intressant kille ute igår, som jag såg i alla fall. Så vid halv 2 gick vi bort till Burger King och satt där och käkade och pratade en timme till innan vi traskade hemåt. Är väldigt praktiskt ibland att hans flickvän bor typ mitt emot mig! Nåja, det var trevligt i alla fall. Har inte fått eller kunnat prata ordentligt med varann sen typ... I somras, höstas? Sjukt. Men men.

Anonym

riktigt bra killkompisar är få förunnat!!:D

trevlig blogg.

2010-03-12 • 17:40:12 | http://shutters.blogg.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?