Ingen förkylning nu, tack

Har fortfarande världens träningsvärk, hoppas i alla fall att det var från yogan. Så att det inte var efter bara genomgången av mina nya maskiner... Hm. Det vore illabådande. Ska till gymmet idag, var där inte igår, men frågan är om jag ska köra det där nya programmet eller om jag ska vara med på Coreball-passet istället. Känner mig på gränsen att bli jäkligt förkyld (vaknar på morgnarna med jätteont i halsen, är snuvig och har ont i öronen på kvällen) så det känns dumt att trötta ut sig helt och bli sjuk. Har inte tid! Suck.

Igår var jag i alla fall ganska duktig ändå; dammsugade, höll undandiskat hela dagen, gick till biblioteket, lämnade tillbaka ett par solglasögon jag köpt men fann istället att klänningen jag provade i helgen o bestämde mig för att köpa senare kostade just nu 49 kronor istället för 149. Då är man väl tvungen att slå till?
På kvällen ställde jag mig i alla fall och bakade också, känns mycket mer lockande när diskbänken är ren och fri från grejer.

Nu sitter jag och äter frukost, lyssnar på fina fina Feist och försöker bestämma hur jag ska göra med resten av dagen. Främst för att inte bli sjuk.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?