Glädjande överraskning!

Usch, blev riktigt dålig igår. Det konstiga är att det alltid är samma symptom jag får varje gång jag blivit sjuk sen jag flyttade hit. Först ont i halsen, snuvig och ont i öronen. Sen en djävulsk huvudvärk och värk i nacke och rygg. Strax därefter feber och sedan ont i alla muskler och leder. Inte kul alls. Dock känns det lite bättre hittills idag, men vi får väl se. Igår stannade jag dock hemma hela dagen och vilade, bara för att det åtminstone inte skulle bli värre. Snälla fina Veronica i stallet tog hand om Fallino åt mig, men idag siktar jag på att ta mig ut dit i alla fall. Måste ändå bli frisk igen pga av arbetet jag redan ligger efter med och imorgon måste jag ju vara frisk! Då är det 20-årsfest för en kompis.

Idag blev jag i alla fall lite extra pigg och glad när jag upptäckte att omtentan jag gjorde för någon vecka sedan - hemtentan vi hade 24 timmar på oss att göra, då jag på förmiddagen hade manligt sällskap och samma kväll kom pappa och min syster hit så jag satt uppe hela natten och skrev och blev färdig tio minuter innan deadline - den tentan, fick jag tydligen VG på!! Det var oväntat, en riktigt glad överraskning. Alltid roligt. Trodde jag verkligen inte. Nu känns allt plötsligt inte riktigt lika hopplöst längre.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?