Äntligen. Ledig. Ett par dagar i alla fall.

Jajaja, seg, jag vet. Men har inte tid med någonting! Förra helgen var pappa och min syster här (han tog med henne som en överraskning) och det var jättetrevligt, faktiskt över förväntan. Vi gick och shoppade på lördagen och åt massa tacos på kvällen (jag åt mest) och på söndagen var vi länge i stallet istället.
I veckan har jag läst läst och läst. Ungefär. Idag är första gången på länge som jag känner mig ledig. Helt knäppt. Sov så länge jag ville (även om jag vaknade kl 7 bara för det), gick upp, duschade. Småpysslat lite här hemma. Sitter nu med dagens första kopp te och ska strax gå iväg och handla (!). Det var onekligen ett tag sedan jag kunde göra något sånt. Känns himmelskt. I eftermiddag ska jag till mitt fluff i stallet och rida en lång runda och bara njuta av det vackra vädret. Och ikväll ska jag till gymmet för första gången på snart 2 veckor! Det ni, det känns jäkligt bra!

TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Det är så mysigt med foton från hästryggen :)

2010-03-09 • 09:17:27 | http://tescho.se



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?