Give me a break (from studying)

Nu är det gjort. Klart och inlämnat. Herregud. Nu vill jag bara gå i ide i en vecka. Men redan imorgon drar det igång igen - Litteraturvetenskap B. Jag vet ingenting heller. Var eller knappt varför... Vill sova. Drömma. Leva. Men men, imorgon kommer det i alla fall in pengar på kontot igen!
Jag var för övrigt inne på Konsum idag och köpte en Mentos för 6.90 medan jag väntade på min buss. Denna betalade jag med mina sista slantar - 2 enkronor och 10 femtioöringar (jag hittade 2 till förutom de på bilden senare). Kassörskan undrade om jag gillade femtionöringar. Hon anade inte att det var mina absolut sista pengar jag skrapat ihop bara för att köpa något helt onödigt. Jag sa att jag ville bli av med dem. Vilket ju var sant.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?