Ja, jag har träningsvärk i alla fall.

Igår vart det skola, stallet hela eftermiddagen och på kvällen pizza och Skins med sällskap. Finfint.

Fallino har varit jättesnäll de här dagarna jag ridit, underbart. Inte för att han brukar vara dum, mer... korkad. Typ stanna och stirra förskräckt rakt ut i ingenstans (typ "OMG! Det kanske ligger en sten där ute under all snön! Tänk om den anfaller!!"... Känns sådär ibland i alla fall. Suck. Dumma ponny.) Men han har varit ovanligt normal. Eller rättare sagt; så som han är egentligen. Bra det! Haha.
I måndags red jag i alla fall en kort stund på ridbanan, kände igenom honom mest. Lite trav, och ett varv eller två i galopp i båda varven. Han skötte sig exemplariskt, förutom ett litet klumpigt krumsprång i galoppfattningarna. Men det är bara gulligt. Igår skrittade jag ut på ett av fälten där det ligger nästan en halvmeter snö. Så skritt räcker ganska långt, haha, blir ju bra styrketräning att gå i den djupa snön. Det märktes att han fick ta i lite! Idag får vi se vad som händer, skogen kanske?

G2 / Gosia

Jag har den turen att jag är lat... så när det är kallt orkar jag inte gå ut och köpa chips, haha ;)

2010-02-10 • 12:01:17 | http://gosias.blogg.se/
Linda

Äh, när hästen är så fin får den väl nästan skylla sig själv lite ;D



Ja, det var för att ändra lite på mina egna kläder som jag skaffade den. Nu är jag fast, haha :)

2010-02-10 • 15:27:43 | http://phyllisholly.blogg.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?