RAMMSTEIN (och så lite svammel)

Är i Skåne nu (efter att ha åkt fel tåg och lite sådant roligt som lätt kan hända klockan 6 på morgonen om man är lite trött...) och har hunnit hälsa på hos min kusin och lyssnat på musik, pratat, ätit scones och druckit te. Hennes lägenhet är lika liten som min men supermysig!! Och hennes lilla "kök" var världens lyxigaste. Sedan joinade även min lillasyster när hon slutat skolan, och nu sitter jag hemma hos min pappa i hålan och ska väl snart få mat antar jag, innan det är dags för kvällens happening och hela den här skåne-visitens ändamål; RAMMSTEIN! Malmö Arena. Ska bli så himla kul. Sitter just nu och taggar med nya albumet och sitter för övrigt vid pappas sån här, vad heter det... Macbook? Eller vad vet jag, är inte så insatt fast jag blir lite knäpp i alla fall. Tog en stund innan jag ens fattade att man skulle trycka på touchpaden för att klicka. Hm. Jag är inte så tekniskt begåvad precis. Eller, det tar ett tag för mig att komma in i nya grejer men sedan brukar det flyta på riktigt bra, jag behöver upptäcka saker på egen hand. Hm. Svammelvarning.. Skyller på mina knappt 3 timmars sömn i natt. Hoppas jag lyckas hålla mig pigg och vaken i kväll bara :/




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?