Härlig söndagsmorgon

Åh, jag älskar att vakna när solen skiner in i lägenheten. Jag orkar aldrig fälla ner mina persienner (kanske när det blir ljust tidigare mot våren) så när jag vaknar påverkar vädret mig genast. Aldrig roligt att vakna när det är mörkt och mulet, men med lite sol och blå himmel fylls man med energi för hela dagen. Vad som är ännu bättre är att jag efter en natt med 9 timmars sömn faktiskt känner mig, åtminstone hyfsat, frisk. Härligt!

Just nu sitter jag och äter frukost och småtittar på tv. LA Ink för tillfället och snart ska jag slå över på svt2 då det går en dokumentär, Hästmannen, som en av våra lärare rekommenderat. Den ska vara fin. Det tror jag nog.

Terese

Åh, visste du skulle älska Hästmannen! Och inte enkom för att den handlar om hästar, he.

2010-02-07 • 11:53:59 | http://interweaves.wordpress.com/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?