Finfina vänner och dagar (samt inte så fina)

Åh, hade verkligen superkul igårkväll/inatt. Dock inte varit lika kul idag med hemtentan. Suck. Vet inte hur det här kommer sluta. Var i alla fall precis och hämtade pappa, som ska vara här och hälsa på över helgen, på stationen. Som överraskning hade han med sig min lillasyster!! Åh, så roligt. Hon har inte varit här uppe hos mig någon gång innan.
I alla fall. Just nu känner jag mig så lycklig över vissa personer i mitt liv. Jag är så himla glad att de finns och bryr sig och är så fina som de är.
Sedan finns ett par andra som jag gärna skulle utplåna från jordens yta. Typ i alla fall. En del kompisar är konstiga kompisar. Och jag vet inte hur man hanterar så konstiga beteenden riktigt, jag blir bara knäpp och känner irritationen växa inom mig tills jag vill spy. Hatar den känslan. Men då tänker jag på alla de fina istället.
Den finaste av alla. Alltid.

Madeleine

Fiiiiin påni...

2010-02-27 • 15:34:09 | http://madeleinesmap.blogspot.com



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?