Träningssvammel (och MI-hjälp?)

Var faktiskt iväg till gymmet. Brukar vara lugnt och skönt där efter 20, även om det oftast är mest folk då på måndagar. Idag gick jag dit halv nio för att vara på säkra sidan, haha. Gick inte så bra, ganska mycket folk ändå (ja, inte 18.00 mycket men för att vara 20.30) och jag var otaggad som tusan. Körde uppvärmning och typ 5 maskiner innan jag gav upp. Stolt över att ha gått dit i alla fall, utan draghjälp. Blivit så otaggad på träningen på sistone, blivit mycket slarv. Ska komma igång igen. Och när våren kommer tillbaka igen ska jag ge mig ut på promenader! Älskar att promenera, hatar att gå på löpband. Dock inte lika mycket som jag hatar att springa, både inne och ute... Känns som att jag ska dö (jag vet, det kallas dålig kondis!) och får ont i min höft (jag har faktiskt brutit mitt bäcken på 4 ställen och är glad att jag kan gå utan för mycket besvär, även om jag går lite konsigt också). Såå... Det kanske jag väntar lite med. Tills jag hittat lite motivation. Man kanske faktiskt skulle utnyttja man går i en klass bestående av en massa hälsocoacher?! Som både kan motiverande samtal och har gått fysisk aktivitet (vilket inte jag gjorde). Bra idé. Någon frivillig?




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?