Massageexamination.

Dumma massagetant. Min massagebehandling var bra, greppen var bra. Min ergonomi var usel (fast jag försökte... men svårt när bänken man får använda är för låg, trots att okej, "det finns inga för låga bänkar, bara för höga!") och tydligen snörvlade jag en gång (trots att jag snytit mig innan, man får kanske bara inte andas genom näsan?) och jag hade dåligt flyt. Det kan ju inte alls bero på att hon pratade med och avbröt mig hela tiden, vilket gjorde mig osäker och nervös? I vanliga fall tänker jag inte massera mina klienter med en tant med hökögon ståendes bredvid, störandes! Usch. Nej, så tydligen vill hon "se mig igen". Jag ska alltså göra det en gång till. Med bättre flyt och bättre ergonomi (och jag får väl dopa mig med nässpray innan även om jag inte ens skulle vara ett dugg förkyld). Åhh, vill bara ha det här överstökat... När jag väl ska massera en riktig klient, om det ens kommer ske, lär jag ha hunnit tappa flytet igen ändå. Haha. Suck.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?