En lång dag.

Gick faktiskt upp 06.30 som det var tänkt, och var med på yogapasset 07.30 tillsammans med Hanna. Skönt! Men gud vad jobbigt. Tror dock inte hon (öh, instruktören alltså) kör lika hårt tidigt på morgonen som på måndagkvällarna, och tur det! Man är nyvaken och ska dessutom orka med resten av dagen också... Kan (oftast!) inte slänga sig i soffan och dega som man kan efter ett kvällspass. Dock hade jag tänkt placera mig i sängen med te och dator och plugg, vilket jag också gjorde (bryggde en hel kanna med te) innan telefonen ringde 09.15. "Du måste komma hit, det är tydligen obligatoriskt!!" fick jag veta om dagens massagelektion som jag tänkt hoppa över då jag har viktigare saker för mig än att ha en liten avslutning på en annan kurs... Men nej. In i duschen och iväg!

Tråkig och oändligt seeeg förmiddag men efter lunch fick vi veta våra betyg (blev godkänd på hemtentan!!) och jag fick boka in ett nytt examinationstillfälle, vilket blev den 1 februari. Tills dess ska jag väl ha hunnit öva, och få in lite "bättre flyt" lite i alla fall..

När jag kom hem från stallet ikväll ville Amanda ut på promenad en stund senare, så jag traskade bort till henne och vi gick en fem kilometer och pratade och hämtade frisk luft. Skönt att komma ut och röra på sig lite. Nu har jag lagat och ätit en god middag och ungefär nu ska jag ta tag i plugget igen för första gången idag! Pust. Blir en lång kväll också, har jag en känsla av.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?