Lördag, stallet och Halloweenfest.

Började den här dagen med några timmar i stallet. Blev att springa lös och busa på ridbanan för Fallinos del, och så fick han hoppa ett litet hinder några gånger. Sedan gick vi en runda på ca 30 minuter. En fin morgon.
Annars känns allt lite sådär idag. Vi ska ha fest här hemma ikväll, halloweenfest såklart, och det är ju roligt. Eller kunde varit, om jag inte var så otaggad på allt just nu. Vill mest gräva ner mig under täcket och gosa med Oliwer hela resten av dagen. Men nej, jag håller på att städa och dona och ska sedan försöka förvandla mig till en inte alltför slampig french maid. Spännande. Har massor av vin så nykterheten ska i alla fall inte vara så svår att bota ikväll! Sen är väl frågan om det är så bra ikväll för mig. Fylla. Det kanske slutar i kaos och gråt (vilket det inte brukar för mig, i alla fall) men då får det väl bli så. Jag behöver väl gråta, antar jag.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?