Changes.

Händer en del grejer nu, och jag måste börja försöka ta tag i det här med att hitta mig själv igen. I allt virrvarr av känslor och tankar. Men nog ska det kunna bli bra i slutändan. Även i ledsenheten kan jag just nu känna någon slags ro. För jag vet att det är rätt, åtminstone för tillfället. Det kanske kan bli något bättre senare, vem vet. Men jag måste bli vän med mig själv, först och främst. Har lärt mig att kärlek övervinner inte allt - inte om det inte är rätt sorts kärlek i alla fall.

Apropå kärlek kommer finste syster hit nästa vecka. Det ska bli så himla roligt! Inte setts sen i juli, och det är ju ett tag sedan. Nästa fredag ska vi dessutom (några dagar i förskott) fira min 22:a födelsedag! Fick tänka efter häromdagen, om det var 22 eller 23. Men det känns nästan som att det börjar kvitta vid det här laget.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?