Det underbara med att vara klar

Måste säga en sak. Jag är så lättad. För första gången på länge är jag klar! Med allt vi ska läsa tills imorgon. Är inget direkt jag behöver göra. Vi ska redovisa imorgon på lektionen, om Jung-psykologi och så ska vi använda oss av dessa teorier när vi gör en analys av H C Andersens något obehagliga saga Skuggan. Och alltså redovisa både själva teorierna och vår analys för klassen.

Det härliga är att jag inte har mer att göra ikväll. Alltså kan jag lägga mig tidigt (okej, ska baka först bara så jag har något till frukost i morgon bitti) vilket kan behövas då jag måste åkte till stallet imorgon förmiddag. På eftermiddagen har jag lektion, som sagt, sedan ska jag möta pojke en snabbis, innan jag återigen ska dra mig till skolan för min första gång på kvällskursen jag ska gå i Skissteknik! Ska bli spännande. Ritade massor när jag gick i högstadiet  men har inte blivit något sedan dess (precis som med mitt skrivande). Pepp!
Noah and the Whale - Love of an Orchestra




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?