Måste få andas snart...

Stress stress stress. Har alldeles för mycket att göra att jag knappt hinner med hälften. Längtar till nästnästa vecka, då blir det nog lite lugnare då vi har självstudier (självständig litteraturanalytisk övning) i tre veckor. Pust. Det här är för jobbigt, jag är trött hela tiden och känner att jag inte klara länge till. Det är skola, stallet, socialt, gymmet, hushållet, pengar.. Allt. Orkar inte ens rabbla upp allt som händer de närmaste dagarna.

Nu ska jag i alla fall strax iväg på fika, det ska bli trevligt, även om det säkerligen kommer förstöra dagens planer lite smått (vilket det redan gjort; först skulle vi ses 12 men nu tydligen redan 11) och sen stallet (måste hinna rida) och sedan hem och plugga och läsa läsa läsa inför morgondagens lektion. Avhandlingen har jag inte hunnit långt med och den måste jag lämna ifrån mig till nästa i gruppen senast i morgon. Gymmet kan jag glömma hela den här veckan...


Patrik

Sv. Kan tänka mig att det blir jobbigt då ja!

2010-02-25 • 00:15:52 | http://patrikpetersson.blogspot.com



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?