Transporter, Drivhus och ridhus.

Var uppe tidigt (för att vara jag, en ledig dag!) idag, vid åtta. Klockan nio tog jag bussen ut till stallet och idag blev det ännu en Fallino vs transporten. Dock samarbetade de lite mer idag, Fallino gick in och ställde sig fint massa gånger, även om han fortfarande inte var avslappnad nog att stå och äta och backade ut igen efter en liten stund. Men framsteg! Snart så. Efteråt var vi ute och gick i solen i en timme, riktigt skönt väder! Vindstilla också.

Nu ska jag snart åka upp till skolan och på möte på Drivhuset där jag ska göra min praktik om bara några veckor. Vi ska prata om vad jag har för tankar och idéer och så, men det är svårt... Har ju en grej jag vill göra "när jag blir stor" men det krävs pengar och en gård för att genomföra - vilket jag ju helt tydligt inte har nu. Så vad ska jag hitta på nu? Blir spännande att se vad vi kan komma fram till...

Ridhuset börjar förresten verkligen ta form nu! Riktigt fint blir det. Hoppas man hinner rida där någon gång i alla fall innan flytten... Vore härligt!

Viktoria

sv: åh tack för kommentaren ang två PM ... ;) Nu vet jag det! Fina bilder på ridhuset föresten :)

2012-02-09 • 15:55:08 | http://sojung.blogg.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?