Igår & idag.

Igår blev en lång dag för Fallino med både lastträning (gick väl sisådär, men kom längre i alla fall. Kör imorgon igen), tömkörning och skoning. Han var lagom trött sen, och jag med! Åkte vid 14 och kom hem strax innan 19, och då jag tränat på förmiddagen kunde jag med gott samvete ligga i sängen hela kvällen och dega och göra vad jag ville (läsa bloggar, kolla serier, äta popcorn..). Gött!

Idag har vi haft ännu en värdelös föreläsning och eftersom det var mer än två timmar till eftermiddagens icke-obligatoriska seminarium drog jag in till stan igen istället. Köpte nya träningsbyxor, åt lunch och sedan en timme på gymmet. Så skönt att vara igång igen! Dock känns det rejält i kroppen att man inte varit det på ett tag. Imorgon blir nog spinning! Kommer döööö...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?