Mycket nu, liksom.

Åhåhåhå. Dålig uppdatering pga bland annat överdrivet mycket plugg. 3 inlämningar igår. Eller egentligen två; den ena deadlinen var egentligen 12.00 men den hade de tydligen flyttat till 00.00 på torsdagkvällen. Men, men, det kan de väl inte underkänna en för. Var ju bara så att klassen kan läsa på om vårt tema inför redovisningen.

I torsdags var det fest. Awesome var det! Man (eller jag och Gabbi) vart lagom fulla (vissa andra började för tidigt eller hällde i sig alldeles för stora mängder tequila, trots att det var de som ville ta det lugnt och vara i princip nyktra samma dag) och dansade tills man stupade. Av ren trötthet. Vi var ut redan vid 23 tror jag, och drog direkt bort till det tomma dansgolvet. Inte ens DJn var på plats. Men vi körde på. Till 01.30. Då gick vi till slut hem, jag och Gabbs iaf. Inte värt att stanna en sista halvtimme när man ändå ville gå hem och sova. Och hade skola morgonen efter. Som hon och jag faktiskt lyckades komma upp (nästan) i tid till! Var bara 20 min för sena. Köpte varsin baguette på vägen. Dumma bröd. Hade ont i magen resten av dagen igår.

Idag och resten av tiden fram till nästa deadline, 12.00 på måndag, kommer jag också ha fullt upp med att plugga. Skriva en rapport i essäform (..?) om kostdagboken vi gjorde för några veckor sedan. Mycket spännande...

LEDIGA NÄSTA VECKA IAF! Tror jag. Och på onsdag, tror jag, kommer M hem. Coolt.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?