Feber. Välkommen! INTE.

Har känt mig lite konstigt och matt senaste dagarna. Dock haft en mysig helg med älsk. Bland annat var vi på bio igår och såg Crazy, Stupid, Love. Oväntat bra för att vara en romantisk komedi, och lagom balans mellan komedi och drama. Jag är mer en dramatjej. Komedier blir oftast så tramsiga och klyschiga. Och... det kanske är meningen? Jag kanske inte har så mainstream humor.. Hehe. Inte kanske, så är det nog.

I alla fall. Idag, lagom till att M just skulle åka tillbaka till ännu en vecka av bl.a. stridsvagnskörande (om det nu är den korrekta termen höhö kan inte minnas i mitt yra tillstånd) så började jag känna mig riktigt jäkla dålig. Sprängande huvudvärk, ont i ryggen och nacken som jag jämt får när jag är sjuk nu för tiden. Och strax efter att han hade åkt kände jag febern. Tjoho! Happy days.

Kan inte ens minnas vart jag ville komma med detta inlägget. Men det får ni leva med. Kommer säkert något till senare.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?