En tisdag som denna.

Varit ganska produktiv idag, och känner mig faktiskt frisk och kry igen. Skönt! Började dagen med att göra hamburgare till frukost/lunch (jaja, brunch) som jag åt med tomat, gurka, lök, ost och hamburgerdressing; allt fint inslaget i två blad isbergssallad. Anledningen till detta bastanta första mål var att jag en stund senare skulle följa med Anna som ville titta på stallet jag står i. Vi åkte dit över lunch och sedan skulle jag direkt till gymmet (och behövde alltså nåt om mättade ganska länge). Tror Anna gillade stallet, men hon skulle känna efter lite, och vi får väl hoppas på det bästa! Att hon kommer fram till ett klokt beslut, hehehe.

På gymmet gjorde vi ett nytt träningsprogram åt mig. Vi hann dock bara göra pass 1 (torso) och imorgon ska vi göra det andra (ben och armar). Dessa två ska jag sedan skifta mellan och köra varannat styrkepass jag gör. Jag körde i alla fall sedan igenom hela pass 1 (med undantag för en maskin... där jag skyller på teknisk okunnghet. Höhöhö. Dumma maskiner.) och det kändes bra.

Jag har även handlat mat och gått och pantat hela detta hushållets förråd av pantflaskor och -burkar. Hela 84 kronor fick jag för besväret! Låter kanske inte så mycket men om ni tänker efter så... Släpade i alla fall med mig en gigantisk kasse från Jysk fylld av flaskor (99% av dem Cola, hehehe Katrin) och två vanliga plastkassar fyllda med burkar. Alltid lika kul... Man känner sig alltid som en luffare när man kommer så mycket på en gång. Tycker i alla fall jag.

Nu ska jag plugga lite mer är det tänkt. Ska snart visa vad.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?