Personlighetsanalys

Idag blir det en stressig dag, som jag nämnde igår. Ska bli skönt när den är över, när jag kommit hem från kvällskursen och bara kan sätta mig ner. Då har jag ingenting förrän på tisdag. Skönt!

Häromdagen var jag på en personlighetsanalys. På skolan alltså, ett experiment utfört av en psykologielev som ska göra en undersökning till sin B-uppsats. Han ska jämföra personligheter och hjärnhalvor osv. hos naturvetare respektive humanister. Det tog väl en timme ungefär; fick göra något bildtest på datorn, sedan var det ett frågeformulär med ca 180 frågor, och till sist ett häfte med ännu fler frågor. Frågeformuläret där var väl det som konkret kunde visa mig om min personlighet, och det verkade stämma mycket bra. Jag var varm och öppen, men lite blyg och känslig och ja, nu minns jag inte ens allt. Dock minns jag att jag låg väldigt dragen åt hållet där man inte respekterar lagar och regler... Hm. Hoppas han inte visar det för någon myndighet! Haha. Nej, men det är ju skillnad att inte ha något respekt för regler och att faktiskt ständigt bryta mot dem. För det gör jag inte så ofta, vad jag kan komma på. Lovar!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?