Paranormal Activity en lördagseftermiddag

Igår hade jag stallet på morgonen och när alla hästar var ute och stallet klart longerade jag Fallino en liten stund i snön, han var en ängel. Och ja, jag lyckades få med mig longerpisken på bussen igår morse. Det var nog bara runt 5 personer som såg mig och undrade. Och det sket jag i.

På eftermiddagen var jag hos Amanda och så tittade vi på Apocalypse Now, som vi ska ha sett tills tisdag (vi ska även ha läst Mörkrets Hjärta igen tills dess, av förklarliga skäl). Den var väl bra, dock lyckades vi smått otekniska kvinnor klydda till det lite; vi råkade se del II före del I ("Åh, men det är ju In Medias Res, vi bara kastas in i historien"...) och delen vi såg först såg vi med engelska subs, andra delen tänkte vi nähä, inga subs, vad jobbigt det blev att hänga med nu, fattar ju ingenting vad som händer.. Fast efter halva upptäckte vi att det visst fanns subtitles! Svenska till och med! Haha... Gode gud.
När filmen var slut satt vi och bara pratade i 2 timmar, riktigt roligt faktiskt då jag inte kände Amanda så väl eller pratat med henne så mycket innan.

Och jag måste bara visa er ett youtube-klipp som hon visade mig igår!
Alla som har eller har haft katt förstår...





» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?