Time to sleep, verkar det som

Det snöar (fortfarande? ser ej) och är hur mysigt och fint som helst ute. Jag vill inte sova men måste. Tränade ikväll, ska sova nu (snart) och sedan gå upp och äta lite lyxmat till frukost innan jag (och Katrin, om båda kan lyckas komma upp i tid) drar till gymmet igen. Så himla härligt att träna. Att riktigt... schötta på (hahahhaa, internt skämt. fniss). Nej men jag kanske är trött ändå? Oliwer tycker i alla fall att jag borde vara det. Han har legat och glott på mig/sovit på en barstol här bredvid nu i en timme. Så... Godnatt!

PS. Nope, inget pluggande idag heller. Ska bli spännande det här. Fick idag reda på att enda dagen denna veckan jag skulle vara ledig och panikplugga (för att bli klar till fredag) tydligen också är schemalagd. Lovely.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?