Negativitet

Är dålig på att plugga. Minst sagt. Bara trött och tänker på annat. Typ om jag ska gå och köpa ostbågar eller om jag har nåt annat gott att äta hemma. Vad det var för nåt jag såg på en stund på svt2 igår kväll på gymmet när jag värmde upp (visade sig vara Mildred Pierce) och om jag kanske borde laga mat istället, men vad? Om man skulle sova en stund.

Vet inte ens vad jag ska skriva. Vad ska jag göra för studier till min uppsats i vår. Inte ens rent hypotetiskt. Har inte ens någon aning om vad jag ska göra på min praktikplats. Blir nämligen inte ens någon riktig praktiskplats utan blev satt på något slags starta-eget-kurs. Men... Jag hade gärna varit ute i en riktig, fungerande verksamhet innan jag försöker mig på att starta en egen? Låter det helt ovettigt eller? : /




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?