Lite tisdagsgnäll sådär.

Någorlunda seg dag idag... 7 timmar i skolan och kanske 2 produktiva av dem. Underbart. Satt bokstavligen och löste korsord efter att vi redan tagit 2 timmars lunch, i väntan på att alla grupper skulle vara klara för eftermiddagens sammanfattning och korta redovisningar. Jag var dessutom tvungen att gå innan vår grupp hann redovisa, eftersom jag skulle hinna med ett ärende i stan innan stängning kl 16.

Har så ont i magen idag igen, svullen och jobbig. Har sina naturliga orsaker, antingen den ena förklaringen som kom idag eller så var det igår ostbågarna jag råkade äta upp (var tvungen att få ut dom ur huset! Fanns bara ett sätt, då jag vägrar slänga ätbar mat..) och idag grädden i moset jag hade med till lunch, eller nötterna jag köpte och knaprade på under korsordslösningen. Kanske en kombination. Men usch, man blir inte taggad på att träna med en svullen mage.

Vädret suger också. Blåser och regnar. Var så underbart i söndags när man vaknade, det snöade massor och hade redan lagt sig en hel decimeter! Men mindre än ett dygn senare - bortregnat. Blä. Lite besviken på vintern i år. Eller rättare sagt; mycket besviken. Speciellt som jag är i Värmland, inte Skåne. Åh.

Så. Färdiggnällt, för idag åtminstone.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?