Kört fast

Faktiskt varit uppe på skolan idag och pluggat. I fem jäkla timmar. Lagom trött i huvudet när jag kom hem... Skrev bara lite mer än en sida också. Suck. Känner mig så trög. Har problem med min (hypotetiska) kvalitativa frågeställning... Vet inte riktigt hur jag ska få till det. Eller så har jag en bra redan, men jag fattar inte riktigt hur och vad jag ska göra med det. Så blir bara konstigt, och jag känner mig fast. Grubblar och försöker förstå, men kommer ingen vart.

Har dock precis lagat en riktig, rejäl middag för första gången på några omotiverade dagar. Blev riktigt förbaskat gott! Stekte lite svamp, bacon, vitlök och kyckling och hällde sedan på lite creme fraiche, philadelphia och grädde. Och kryddade såklart. Blev riktigt mumsigt. Unnade mig en sallad till också, länge sen jag orkade slänga ihop en sådan. Så, i alla fall, nu är det strax dags att sätta igång igen, typ hej huvudvärk, kom tillbaka!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?