Svammel om igår.

Bra dag igår. Väldigt bra faktiskt. Tog lite sovmorgon. Hade massageexamination och blev godkänd (och berömd, var tydligen JÄTTEBRA den här gången. Phu. Övat två gånger sen sist.), hade grupparbete och kom på en jättebra affärsidé till vår caseuppgift. Blev jätteengagerade allihop och så fort vi skulle komma på vilka hinder som fanns osv kom vi bara på lösningar och fördelar. Var helt slut i huvudet efter det där. Men sen åkte jag till stallet. Pysslade om min ponnyhest och longerade honom i en sommarhage, var ganska ok där. Han kunde springa i alla fall. Bralla lite. Och pipa. Sen var han lugn och fin och snäll igen. Dock snubblade jag och slog i knäna. Och ett är redan sönder sen innan = blod. Sen kom jag i alla fall hem och hade sedan ett vettigt samtal med en vän som jag känt ett tag att jag behöver prata ut med. Konstruktivt. Kändes bra. Lättad. Men... vi får väl se hur det blir. Om det blir någon skillnad. Nåväl, jag har sagt mitt i alla fall. Är det inte av betydelse är det ju skitsamma.

Idag kommer pojke hem från jobb och för första gången ska vi väl vara friska och pigga och kunna hitta på lite saker. Förra helgen blev jag sjuk lagom tills han kom hem och låg sedan med 40 graders feber. Lagom tills han skulle åka tillbaka på jobb igen. Suck. Not this time!! Ska åka och kolla på ännu ett nytt stall imorgon. Hoppashoppas.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?