Konstant. Huvudvärk. Med mera.

Jag vet inte riktigt vad som är fel, men någonting är det. Någonting är helt åt skogen fel. Jag har haft konstant huvudvärk nu i mer än två veckor. Jag är trött hela tiden. Jag är grinig och deppig om vartannat. Och däremellan bara apatisk. Jag har tappat lusten för allt. För fest, mat och.. ja. Något annat som jag brukar ha väldans med lust för. Tre saker i alla fall som jag brukar älska. Jag har ingen aptit och jag blir i princip aldrig hungrig. Jag kan knappt göra någonting mer än att ligga i sängen känns det som. Förutom när jag kommer ut till stallet och luftar mig. Bara tanken på att gå ut får mig nästintill panikslagen. Jag orkar det inte, klarar det inte, vill inte.

Vill bli bra. Pigg. Mig själv. Jag vet inte vem jag är nu, men inte mig själv i alla fall. Det är dock svårt att försöka bli bra när jag inte ens vet vad som är fel. Inget i livet är egentligen ens fel, överlag går det bra nu. Ååh. Frustration.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?