Helg, äckeldjur och plugg, ungefär.

Mått lite halvunket hela helgen. Igår kanske bakis. Idag bara trött och sliten, inte riktigt frisk alltså. Kan bero på att jag inte tog det direkt lugnt igår. Var ute och red nästan tre timmar igår! Underbar tur, bortsett från en miljon äckligt vidriga älgflugor som jag, bortkommen skåning som jag är, inte ens var medveten om deras existens. FY FAN. Fallino hade väl några tusen på sig/i pälsen/svansen och jag drog ut nästan tio ur min egen hårbotten. Och det känns fortfarande som att det kryper saker på mig.. Uuuuuhh. Och eniros kartor kan vara lite missvisande. Vad jag trodde skulle vara grus- eller småvägar visade sig se ut så här: (därav alla äckelflugorna..)


Idag har det i alla fall varit lugnt. En sväng ut till Bergvik i förmiddags, sedan plugg och städning, och skype med M som äntligen fått internet. Första gången jag såg honom på två veckor.. Sedan har jag varit på knasigt gråthumör och suttit och bölat åt ingenting, fina/sorgliga bilder och texter, låtar... Haha. Så sorgligt. Fast jag är liksom inte ens ledsen. Bara läcker tårar!

Blev en sväng ner om till gymmet också innan de stängde. En halvtimme på crosstrainern och lite mag- och ryggövningar var allt som hanns med, men alltid något! Imorgon blir nog yoga. Och nu måste jag plugga lite till inför omtentan imorgon bitti!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?